EKSPONERING…

Rundt I hele Danmark

Gør en god gerning og få eksponering imens…

Hvorfor skal jeres virksomhed støtte?…

Der er mange gode grunde til at blive sponsor hos SponsorCykler. Der er selvfølge det åbenlyse; at du støtter en god sag og bl.a. gør en masse pædagoger, dagplejer, børneafdelinger og selvfølgelig BØRN glade. Men derudover får du også rigtig meget den anden vej. Udover tilfredsheden ved at støtte og give noget tilbage til omverdenen eller lokalsamfundet, er det rigtig god reklame og promovering for din virksomhed. Læs mere på denne side om, hvad du får igen, for at hjælpe.


Reklame på kryds og tværs i lokalområdet og vedvarende energi i annoncering på ladcyklerne


FORDELENE

Støtte børnene – samtidig med at du får promovering på en ny, sjov og anderledes måde

EKSPONERING I LOKALOMRÅDERNE

Lokalreklame der skaber genkendelse og tilhørsforhold for potentielle kunder – Det skaber nye kunder

Reklame der ruller/flytter sig og dermed er, hvor dine potentielle kunder er, om de så; kører bil, handler, henter børn, arbejder m.m.

Sjov, iøjnefaldende og anderledes initiativ der skaber omtale i lokalsamfundene = mund-til-mund reklame – der er den mest effektive form for omtale og reklame

Det skaber omtale, når direktøren henter sin datter i dagplejen og ser cyklen eller frisøren ser pædagogen trille forbi med dit firmanavn på siden

Goodwill og genkendelse af dit brand i lokalsamfundet

At give noget igen til lokalsamfundene – Socialt ansvarlig virksomhed

Om man er en landsdækkende bank, ejendomsmægler eller en lokal tømrermester eller slagter – vil de lokale huske jer næste gang

Den gode historie som alle snakker om og cyklen man ikke kan lade vær med at kigge efter = God reklame og omtale

REKLAMEMÆSSIGE FORDELE

I får billig og langvarende reklame – der rammer bredt

I får en reklameplads med vedvarende energi i annonceringen

I får sjov, iøjnefaldende og anderledes reklame

Socialt ansvar og positiv omtale – “den gode historie om jeres virksomhed”

De rekamemæssige fordele ligger helt klart først og fremmest i “lokal-omtale” – så alle punkterne under eksponering i “lokalområdet” er reklamemæssige fordele – hvad end du er en stor international virksomhed eller en lille lokal butik

B-2-B kunder er også alm. mennesker, der finder sine samarbejdspartnere “på sin vej” – de vil huske reklamen på cyklen

Bliver vores nye legekammerater og skab goodwill i lokalsamfundet

DET MED MILJØET

I er med til at fremme grøn mobilitet

I viser, at I er en miljøbevidst virksomhed, som gerne vil gøre en indsats for god trivsel i samfundet

Miljørigtig og bæredygtig eksponering

At få børn ud i naturen og udvide deres muligheder for oplevelser


GLADE BØRN – GLADE PÆDAGOGER – GLAD MILJØ

Mød en fra hverdagen – Dagplejeren Helle

Ny CykelSponser – og rullende reklame for lokale virksomheder

Dagplejemor Helle elsker sit job som dagplejemor. Både de dejlige dage ude i naturen, hvor de får frisk luft, nyder naturen, børnenes glæde ved at være ude og når de er på turer – nu også I den nye flotte el-cykel hun har modtaget. Men hun nyder bestemt også de hyggelige dage derhjemme, hvor el-cyklen får lov til at stå i hendes carport og holde ”fri”.

Helle har lige fået sin SponsorCykel. Hun og de andre dagplejer I området, var dybt begejstret, da de fik at vide, at de lokale erhvervsdrivende i deres område havde været så søde at sponsorerer en cykel til dem, så de kan komme endnu flere steder hen, uden at slide de små fusser op på ungerne – “En verden af muligheder og oplevelser”, som Helle selv siger

“EN VERDEN AF MULIGHEDER OG OPLEVELSER”
-Dagplejemor Helle

Helles omverden – Dit lokalsamfund –
Nye potentielle kunder i din malervirksomhed?

Forældrene til børnene i dagplejen, har fået besked om den nye cykel og er vilde med initiativet. De synes det er fantastisk med opbakning omkring lokalsamfundet i deres lille by. De kan se på cyklen af den leveres af disse;

Den lokale Maler – Superbrugsen – Ejendomsmægleren

….Sponsorer der har sikret endnu flere oplevelser til deres børn.
De kendte godt nogle af firmaerne inden, men nu føler de på en måde, at de har fået et slags tilhørsforhold til de pågældende firmaer. I dagplejen er det ofte en bedstefar eller farmor, som henter et af børnene. De bemærker også den nye cykel, som står fint i carporten, og synes at det er SÅ flot, at de erhvervsdrivende har ønsket at hjælpe med en cykel. Næste gang de skal have malet noget er der ingen tvivl om, hvem de ringer til.

“Næste gang de skal have malet noget
er der ingen tvivl om, hvem de ringer til.”

SponsorCyklen som rullende reklamesøjle

Dagplejeren Helle er tit på tur. Både de små korte ture, ned til Brugsen, over på skolen eller i legegruppe, hvor hun mødes med de andre dagplejere. Her ses cyklen pludselig af mange;

Brugsens kunder – Dem der krydser deres vej imens de cykler – Lærerne og forældre på skolen –
De andre dagplejemødre – Forældre/Bedsteforældre til de andre børn i legegruppen.

Cyklen bruges dog også til de længere ture – som der nu er kommet flere af. Det er nemlig meget nemmere og billigere at få 4 børn ud i en cykel end at skulle have 4 børn hen til et busstoppested og ind i en bus, som kun går på bestemte tidspunkter – og det giver større frihed og flere muligheder.

Her ses cyklen af alle de forbipasserende. Nogen tænker, at det da er en anderledes cykel end man er vant til at se, og at børnene ser glade ud. Andre tænker ikke videre over cyklen, men reklamen har strejfet deres øjne.

Find flere historier på
de sociale medier

Du er også meget velkommen til at kontakte os for at høre mere;

Kontakt os